Aanmelding nieuwe leerlingen

Leuk, je overweegt je kind aan te melden op onze school. Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee.

Hoe kan ik mijn kind aanmelden?
Het is fijn als je eerst even 0493 - 314144 belt en met Judith van der Burgt een afspraak maakt om onze school te komen bezoeken. Judith is de 'coördinator onderbouw' van onze school.
Je bent dan samen met je kind van harte welkom voor een gesprek, waarin wij informatie geven en waarin je al je mogelijke vragen kunt stellen.
Maar we gaan natuurlijk ook eens rond lopen in de school, dan kun je zien hoe het er bij ons aan toe gaat als de school 'volop in bedrijf' is. Zo kun je 'proeven' of de uitstraling, de sfeer en het werkklimaat in en om onze school jou en je kind bevallen.
Tijdens dit gesprek ontvang je van ons de aanmeldingsformulieren, die je daarna thuis op je gemak kunt invullen.

Wanneer kan ik mijn kind aanmelden?
In principe kan je kind het hele jaar door aangemeld worden. Omdat we echter - in verband met de planning - graag weten welke kinderen we in het volgende schooljaar kunnen verwachten, verzoeken we je om je kind(eren) zo mogelijk in de maanden oktober, november of december aan te melden.
Kinderen die eerder al bij ons aangemeld zijn hoef je natuurlijk niet opnieuw aan te melden.

Ik heb al kinderen op school
Heb je al oudere kinderen bij ons op school en wil je je kind aanmelden, loop dan even binnen bij Judith van der Burgt om een aanmeldingssetje te vragen, of download hieronder het inschrijfformulier.

Instroom
Kinderen die 4 jaar worden kunnen volgens de wetgeving instromen in groep 1 op de dag na hun verjaardag.
Per kind wordt door de bouwcoördinator bekeken wat de beste instroomdatum is.
In de laatste 6 weken van het schooljaar laten wij bij voorkeur geen kinderen meer instromen.
Voorafgaand aan hun 4e verjaardag mogen kinderen kennis komen maken in de klas, daartoe ontvangen zij ruim van te voren een uitnodiging van de leerkracht.

Toelichting bij inschrijfformulier Inschrijfformulier