BSO Puk en Peuteropvang

Buitenschoolse opvang (BSO) en peuteropvang Puk

In de Gerardusschool is buitenschoolse opvang (BSO) en peuteropvang beschikbaar. Spring kinderopvang zit in de school gevestigd met peuteropvang Puk en bso Puk.

Peuteropvang Puk

Peuteraanbod in een veilige omgeving en met een vaste dagindeling voor kinderen van 2 tot 4 jaar. Bij peuterspeelzaal Puk kan je kind samen met andere peuters uit de buurt gezellig spelen en leren in de mooie, kindvriendelijke ruimte. De vaste pedagogisch professionals zorgen ervoor dat je kind zich thuis voelt en spelenderwijs belangrijke vaardigheden leert zoals samen spelen, delen en naar elkaar luisteren. De peuteropvang vindt plaats in het bso-lokaal van de Boskabouters op de Gerardusschool, waar ook onze buitenschoolse opvang Puk in gevestigd is.

Kijk voor openingstijden, contactgegevens alle informatie over peuteropvang Puk op spring-kinderopvang.nl/peuteropvangpuk.

Buitenschoolse opvang Puk (BSO)

Buitenschoolse opvang Puk is een fijne plek waar kinderen van 4 tot 13 jaar voor en na schooltijd professioneel worden opgevangen door de vaste pedagogisch professionals. Door de vertrouwde omgeving en goede samenwerking met de Gerardusschool voelt je kind zich hier helemaal thuis. We bieden kinderen een vertrouwde, uitdagende plek waar ze zichzelf kunnen zijn en waar ze kunnen 'thuiskomen' na schooltijd voor gezelligheid en ontspanning. Ook peuterspeelzaal Puk is in dit gebouw te vinden. Puk beschikt over een grote volledig omheinde mooie buitenspeelruimte, midden in een natuurlijke omgeving.

Kijk voor openingstijden, contactgegevens alle informatie over bso Puk op spring-kinderopvang.nl/bsopuk.

Meer weten of een kijkje komen nemen?

Wil je meer weten of een kijkje komen nemen op het peuteraanbod en/of op de bso? Via de website van Spring kinderopvang kun je gemakkelijk een rondleiding inplannen! Ook lees je daar alles over peuteropvang Puk en bso Puk. Met al je vragen kun je terecht bij de medewerkers van de klantenservice van Spring via 088 2088 200 of klantenservice@spring-kinderopvang.nl. We helpen je graag verder!

Naar de website van Spring Spring kinderopvang https://www.spring-kinderopvang.nl/